Total 5W30 INEO Long Life - 5L

Oleje » Syntetyczne

Cena:120.00

Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.

Zastosowanie

Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i V.

Specjalnie opracowany dla silników grupy VOLKSWAGEN (VW, AUDI, SEAT, SKODA) również wyposażonych w pompowtryskiwacze, common-rail i w filtr cząstek stałych DPF, jak również dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW.

Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

Specyfikacja

Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:

  • ACEA 2007 A3/B4
  • VOLKSWAGEN VW 504.00 / 507.00 (pokrywa wszystkie wcześniejsze wymagania norm: VW 502.00/505.00/505.01, VW 502.00/505.00, VW 503.00/506.00/506.01*, VW 501.01/505.00                (*dla silników produkowanych od 2007r)
  • MERCEDES-BENZ 229.31 i 229.51
  • BMW LL 04 pokrywa również wymagania norm LL01 i LL 98
  • PORSCHE C30

Właściwości

W samochodach VW ze zmiennymi okresami międzyobsługowymi (QG1) pozwala na osiągnięcie maksymalnych dopuszczalnych przebiegów między wymianami oleju (do 30 000 km silniki benzynowe i do 50 000 km silniki Diesla).

W silnikach Mercedes diesla z lub bez DPF pozwalający na wydłużenie przebiegów do 30 000km pomiędzy wymianami.

W przypadku BMW odpowiedni również do silników Valvetronic jak również do silników Diesla z DPF.

Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek i katalizatorami utleniającymi.

Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.

Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.

Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.

Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.

Loga partnerów